darmowa dostawa materace KOŁO

 Infolinia i zamówienia telefoniczne pn.-pt. 10.00 -18.00, sob. 10.00-14.00

Twój koszyk jest pusty

Regulamin www.materacekolo.com.pl

1. WSTĘP

1.1 Ogólne warunki korzystania z oferty proponowanej przez sklep internetowy www.materacekolo.com.pl reguluje poniższy dokument, zwany w dalszej części "Regulaminem".

Regulamin poniższy można pobrać i zapisać na trwałym nośniku za pomocą poniższego linku:

Regulamin sklepu www.materacekolo.com.pl

Klient może zachować Regulamin w pamięci komputera lub innych urządzeń osobistych i odtwarzać go w zależności od potrzeb.

1.2. Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresami internetowymi www.materacekolo.com.pl (zwany dalej Sklepem) jest:
Go2Media 
ul. Świeradowska 51-57
50-559  Wrocław
Wpisany do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta miasta Wrocław pod nr 173463
NIP 699-183-70-20
REGON 021848001
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
numer tel. 534 448 009

zwany dalej Sprzedawcą

1.3. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

1.4. Nabywcą towarów, oferowanych w Sklepie jest pełnoletnia osoba fizyczna (konsument), przedsiębiorca lub inny podmiot, zwany dalej Klientem.

1.5. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego (z wyjątkiem pkt. 10 Regulaminu, który skierowany jest wyłącznie do przedsiębiorców).

1.6 Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Go2Media z siedzibą we Wrocławiu. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Polityce Prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego.

2. OFERTA

2.1 Przedmiotem transakcji są produkty wymienione w ofercie Sklepu w chwili składania zamówienia.

2.2 Prowadzimy sprzedaż produktów fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych.

2.3 Ceny produktów znajdujących się w ofercie Sklepu są podane w złotówkach i zawierają podatek VAT.

2.4 Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par 1 Kodeksu Cywilnego.

3. ZAMÓWIENIE

3.1. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki, w tym podatek VAT. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

3.2. Ceny Produktów mogą ulec zmianie w dowolnym czasie. Jednakże, z wyjątkiem dodania kosztów przesyłki, zmiany cen nie mają zastosowania do już zawartych Umów Sprzedaży.

3.1. Warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z potwierdzeniem Klienta, że wie, że zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony towar.

3.2 Złożone zamówienie lub zapytanie w witrynie internetowej http://www.materacekolo.com.pl jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystanie podanych w formularzu lub wiadomości elektronicznej danych.

3.3 Podane przez użytkownika dane kontaktowe zostaną wykorzystane do realizacji umowy, głównie celem potwierdzenia złożonego zamówienia. Podane numery telefonu zostają również udostępnione firmie spedycyjnej realizującej przesyłkę w celu ułatwienia kontaktu z Klientem w przypadku wystąpienia trudności z jej dostarczeniem.

3.4 Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu kontaktowego pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.

3.5 Zamówienia drogą elektroniczną można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty oraz w niedziele i święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

3.6 Każde złożone zamówienie jest potwierdzane. Potwierdzenie złożenia zamówienia jest dostarczane na podany przez klienta adres e-mail.

3.7 W przypadku niemożności potwierdzenia złożonego zamówienia w terminie do 14 dni, zamówienie może zostać anulowane.

3.8 Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów.

3.9 W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości w treści potwierdzenia przyjęcia zamówienia, należy skontaktować się ze sklepem przy pomocy poczty elektronicznej pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. w czasie 12 godzin od momentu złożenia zamówienia.

3.10. Sprzedaż prowadzona jest tylko na terenie Polski. Warunki sprzedaży i wysyłki towaru za granicę są uzgadniane indywidualnie z Klientem.


3.11.Sklep zastrzega sobie prawo do:
a) anulowania zamówień, jeżeli formularz zamówienia został nieprawidłowo wypełniony;
b) odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości (w szczególności zawierających błędy systemowe skutkujące np. omyłkowym wystawieniem towaru za cenę rażąco odbiegającą od jego rzeczywistej wartości, zawierających błędy wywołane niepożądanym działaniem osób trzecich);

3.11. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po otrzymaniu przez sklep wiadomości e-mail od Klienta z potwierdzeniem złożonego zamówienia;
b) w przypadku zamówień płatnych przelewem - natychmiast po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym Sklepu;
c) w przypadku zamówień płatnych za pośrednictwem serwisu realizującego płatności internetowe, - w chwili autoryzacji płatności.

3.14 Sklep wystawia dokument sprzedaży - dowód zakupu (faktura VAT, paragon) który wysyłany jest w ciągu 7 dni (od momentu dostarczenia przesyłki do klienta). W przypadku chęci otrzymania faktury VAT wymagane jest zaznaczenie stosownej opcji przy zamówieniu oraz podanie danych firmy wraz z NIP.

W przypadku faktury VAT dowód sprzedaży zostanie wysłany w postaci pliku pdf jako załącznik do wiadomości e-mail, na żądanie klienta może zostać wysłany pocztą.

W przypadku paragonu fiskalnego dowód sprzedaży zostanie wysłany drogą pocztową na adres podany przez klienta na zamówieniu.

Jeżeli przesyłka została wysłana za pobraniem, dowód zakupu zostanie wysłany w ciągu 14 dni od momentu odbioru przesyłki przez klienta (po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie)

3.15 W przypadku konieczności zamieszczenia na fakturze danych innych niż podane w formularzu rejestracyjnym należy poinformować firmę Go2Media o wprowadzonych zmianach wysyłając e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

4. DOSTĘPNOŚĆ ZAMÓWIONYCH TOWARÓW

4.1 Firma Go2Media zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.

4.2 Wszystkie towary sprzedawane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia i podejmie decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

4.3. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

4.4 W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany telefonicznie lub na adres e-mail o problemach z realizacją zamówienia i możliwych rozwiązaniach (np. częściowa realizacja, pełna realizacja, lecz związane z tym wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia bez negatywnych skutków dla Klienta). Jeśli Klient nie chce, by zamówienie częściowe było realizowane – zamówienie jest wycofywane bez negatywnych konsekwencji dla Klienta, a w razie dokonania przez niego płatności – kwoty uiszczone zostaną zwrócone.

5. REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA

5.1. Zmiany w wysyłce, rezygnacje z zamówienia możliwe są do 24 godzin po złożeniu zamówienia przez klienta. Kontakt ze Sklepem powinien nastąpić poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

5.2. Klient niebędący konsumentem może wycofać złożone zamówienie w ciągu 24 godzin od momentu jego złożenia jedynie e-mailem pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

5.3 Klient nie może wycofać zamówienia, które już zostało wysłane.

6. PŁATNOŚCI

6.1. Rozliczenie transakcji może nastąpić w następujący sposób:
a) szybkie przelewy internetowe obsługiwane przez Dotpay S.A.
b) gotówką przy odbiorze towaru (pobranie) - w takim przypadku zostanie pobrana dopłata w wysokości 29 zł
c) przelewem na konto firmy Go2Media

Go2Media

ul.Świeradowska 51-57
52-234 Wrocław
Numer rachunku 07 2490 0005 0000 4600 1696 2496
w tytule przelewu prosimy podać: numer zamówienia, nazwę towaru oraz imię i nazwisko osoby zamawiającej.

6.2. Przy zamówieniach nietypowych (realizowanych na indywidualne zamówienie klienta) wymagane jest 100% przedpłaty na konto firmy Go2Media. Przedpłata nie jest zwracana w przypadku rezygnacji klienta z zakupu towaru.

6.3. Termin płatności:

6.3.1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży

6.3.2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

7. DOSTAWA

7.1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

7.2. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

7.2.1 Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska Kurier PLUS.

7.3 Przesyłki dostarczane są od poniedziałku do piątku.

7.4 Godziny doręczeń ustalane są przez firmę kurierską. W przypadku zamówienia standardowej przesyłki kurierskiej kurier nie ma obowiązku wniesienia przesyłki do mieszkania. W przypadku zamówienia przesyłki Kurier PLUS przesyłka zostanie wniesiona pod drzwi lokalu, niezależnie od pietra na którym lokal się znajduje.

7.4 Termin dostarczenia przesyłki przez kuriera wynosi od 1 do 5 dni roboczych.

7.5 Strony dopuszczają możliwość wskazania innego niż przewidziany w niniejszym regulaminie sposobu dostawy lub miejsca odbioru.

7.6 Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.
Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 30 dni, o ile podczas potwierdzania zamówienia nie nastąpią inne uzgodnienia pomiędzy sklepem a Kupującym. Termin wysyłki podany jest w dniach roboczych.

7.7 Wszelkie zmiany dotyczące sposobu dostawy wymagają pisemnego zgłoszenia do firmy Go2Media oraz potwierdzenia przez pracownika firmy.

7.8 Większość towarów dostarczamy bezpłatnie na terenie całego kraju. Ewentualne koszty przesyłki podane są w opisie towarów i są podawane do wiadomości kupującego przed złożeniem zamówienia.

8. REKLAMACJE

8.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

8.2 Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki należy zgłaszać kurierowi w momencie jej odbioru. Sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.

8.2 Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi w nim wady jest uprawniony do powołania się na rękojmię.

8.3 Podstawą zgłoszenia reklamacyjnego jest posiadanie dokumentu zakupu, tj. paragonu lub faktury VAT.

8.4 W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się telefonicznie, listownie, mailowo lub osobiście w oddziale firmy Go2Media.

 8.5.Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest dokument zakupu (np. potwierdzenie dostawy, faktura VAT, paragon), który Klient otrzymuje po odbiorze towaru.

8.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta będzie niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

8.6 W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary.

8.7 Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sprzedawcy są fabrycznie nowe. Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego. W przypadku, gdy stroną umowy sprzedaży nie jest konsument, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.

8.9. Z chwilą dostawy za ryzyko związane z produktem odpowiada Klient. Klient w pełni obejmie produkty w posiadanie z chwilą ich dostawy

9. ZWROTY

Prawo odstąpienia od umowy

9.1 Postanowienia przedmiotowego punktu stosuje się wyłącznie do klientów będących konsumentami lub przedsiębiorcami będącymi osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, zawierającą ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla tego przedsiębiorcy charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Dla potrzeb niniejszego punktu określenie „Klient” w nim użyte odnosi się wyłącznie do podmiotów wskazanych w zdaniu poprzednim.

9.2.Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od niniejszej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie:

  • w przypadku konsumenta - w terminie 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni;
  • w przypadku przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, zawierający ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla tego przedsiębiorcy charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - w terminie 14 dni. 

licząc od dnia, w którym Klient lub wskazana przez niego osoba trzecia (niebędąca przewoźnikiem) obejmie faktycznie w posiadanie kupiony produkt. Do zachowania tego terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem.

9.3 Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zamówień wykonanych według specyfikacji dostarczonej przez Klienta lub gdy przedmiotem umowy rzecz nieprefabrykowana wytworzona celem zaspokojenia jego indywidualnych potrzeb.

9.4. Ze względów higienicznych prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje przy zakupie poduszki, jeżeli zapieczętowane opakowanie zostało otwarte po jego dostarczeniu. Ze względu na specyfikę oferowanych przez nas produktów względy higieniczne uniemożliwiają bowiem ich dalszą odsprzedaż.

9.5. Wykonanie prawa odstąpienia od umowy winno nastąpić przez poinformowanie Sprzedawcy pisemnie na adres Go2Media Marta Kwiecień, ul. Świeradowska 51-57, 50-559 Wrocław, bądź drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. o decyzji o odstąpieniu od zawartej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. W tym celu Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy podanego (poniżej, w linku), jednak skorzystanie z wzoru nie jest to obowiązkowe.

9.6. Termin uważa się za zachowany, jeśli informacja o odstąpieniu Klienta od umowy zostanie wysłana do Sklepu Go2Media przed upływem terminu do odstąpienia.

9.7. Po otrzymaniu od Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy Sklep Go2Media niezwłocznie przesyła Klientowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia.

Skutki odstąpienia od umowy

9.8. W przypadku odstąpienia od umowy Sklep Go2Media zwraca wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Go2Media), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Go2Media został poinformowany przez Klienta o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

9.9. Sklep Go2Media zastrzega sobie prawo do wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

9.10. Zwrotu płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że strony uzgodnią inne rozwiązanie.

9.11. W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany niezwłocznie dostarczyć towar do Sklepu Go2Media, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sklep Go2Media o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.

9.12. W przypadku odstąpienia od umowy, bezpośrednie koszty wysyłki towaru ponosi Klient. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę 600 PLN.

9.13. W przypadku zwrotu towaru, gdy dowodem zakupu była faktura Vat, Sprzedawca zobowiązuje się do poświadczenia na piśmie zwrotu świadczenia konsumenta poprzez dokument księgowy faktura – korekta. Natomiast Klient zobowiązuje się do podpisania wystawionej przez Sprzedającego faktury korekty i odesłania jej do siedziby sklepu Go2Media co warunkuje zwrot świadczenia pieniężnego.

10. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NIEBĘDĄCYCH OSOBAMI FIZYCZNYMI

10.1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców niebędących klientami, o których mowa w pkt. 9.1. niniejszego Regulaminu. Dla potrzeb niniejszego punktu określenie „Klient” w nim użyte odnosi się wyłącznie do podmiotów, o których mowa w zdaniu poprzednim.

 10.2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem wskazanym w pkt 10.1.w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta wskazanego w pkt 10.1.żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

10.3. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

10,4. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem.

10.5. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

11. POZASĄDOWE METODY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW

11.1. Szczegóły dotyczące sposobów oraz dostępu do pozasądowych form rozstrzygania sporów znajdują się pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

2. Pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsług dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

12. KLAUZULA SALWATORYJNA

Jeśli którekolwiek z postanowień Regulaminu zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa jakiegokolwiek kraju, w którym postanowienia te mają obowiązywać, to w zakresie, w którym to postanowienie jest niezgodne z prawem, nieważne lub niewykonalne, i zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w jurysdykcji, w której jest ono niezgodne z prawem, nieważne lub niewykonalne, zostaje ono wyłączone i usunięte, a w pozostałym zakresie postanowienia regulaminu obowiązują i pozostają w pełnej mocy oraz są nadal wiążące i wykonalne.

13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

13.1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.

13.2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą.

13.2. Zmiana Regulaminu - Usługodawca ma prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw, zmiany zakresu, odpłatności lub formy świadczonych Usług Elektronicznych - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

13.3. W razie uznania jednego z postanowień niniejszego Regulaminu lub zapisów Umowy za nieważne na podstawie prawomocnej decyzji właściwego organu administracji publicznej albo prawomocnego wyroku sądu powszechnego, pozostałe postanowienia i warunki niniejszego Regulaminu pozostaną w mocy, a wspomniane stwierdzenie nieważności nie będzie ich dotyczyć.

13.3. Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, który jest jednocześnie konsumentem zostają poddane właściwym sądom powszechnym. Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest jednocześnie konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy lub Sprzedawcy.

13.4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.

13.5. Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z prawem polskim. Językiem zawarcia umowy jest język polski.

13.6. Klient potwierdzając zamówienie potwierdza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje warunki w nim zawarte.

13. 7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.04.2021.

14. POLITYKA PRYWATNOŚCI

14.1 Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności Sklepu www.materacekolo.com.pl klikając tutaj

Wzór formularza odstąpienia od umowy 

 (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Regulamin sklepu internetowego www.materacekolo.com.pl w formacie PDF jest dostępny pod adresem:

Regulamin